نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3390
-
الف
+

نخستین تصویر «محسن تنابنده» در فلم «قهرمان» اصغر فرهادی

نخستین تصویر از حضور «محسن تنابنده» در فلم «اصغر فرهادی» منتشر شد.

به گزارش آی فیلم 2، همزمان با انتشار نقدی جدید بر فلم «قهرمان» ساخته جدید«اصغر فرهادی»  از نخستین تصویر «محسن تنابنده» در این فلم سینمایی نیز رونمایی شد.

محسن تنابنده

«امیر جدیدی»، «محسن تنابنده»، «فرشته صدرعرفایی» و «سارینا فرهادی» در کنار جمعی از بازیگران بومی در شهر شیراز مقابل کمره این فلم رفته اند که در نخستین نمایش جهانی خود در بخش رقابتی اصلی جشنواره فلم «کن» رونمایی شد و در نهایت جایزه بزرگ هیات داوران را از این رویداد سینمایی دریافت کرد.

«قهرمان» از تاریخ ۷ جنوری (ژانویه) ۲۰۲۲ (۱۷ دی‌ماه) از سوی کمپنی آمازون در سینماهای امریکا و از ۲۱ جنوری (ژانویه) از سوی سامانه نمایش آنلاین آمازون پرایم اکران می شود.

داستان فلم «قهرمان» اصغر فرهادی حول محور شخصیتی به نام رحیم با هنرنمایی «امیر جدیدی» می‌چرخد. او که به دلیل قرضداری به محبس افتاده در نهایت فرصت رخصتی را پیدا می‌کند. رحیم برای دو روز از محبس خارج می‌شود و در همین مدت تلاش می‌کند تا رضایت شاکی دوسیه اش را جلب کند.

اما رحیم که با رویای جلب رضایت شاکی‌اش و خروج همیشگی‌اش از محبس به درون جامعه بازگشته با مشکلات نو  مواجه می‌شود که زندگی او را یک بار دیگر تحت تاثیر قرار می‌دهند.

در پیوند با این خبر بخوانید:

جدیدترین اثر سینمایی «اصغر فرهادی» کلید خورد

آشنایی با آثار حاضر در هفتاد و چهارمین جشنواره بین‌المللی کن

م ا 

نظر شما
ارسال نظر